ataktesfones@gmail.com

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Το «τρίο» της φρίκης: Πατριός βίαζε την κόρη και η μάνα το απολάμβανε, συμμετέχοντας...

 Τέσσερα χρόνια κόλασης στη Ρόδο για ένα κοριτσάκι που σήμερα είναι 19 ετών και φιλοξενείται σε ξενώνα - Η εξιστόρηση της φρίκης: «Ο πατριός μου φώναζε τη μάνα μου στο δωμάτιο και μας έκανε ταυτόχρονα έρωτα. Εγώ δεν ήθελα, με την ίδια να μου απαντά: ''Κάθισε να μάθεις..''»
Ανοίγει ξανά ο φάκελος μιας από τις πιο «άγριες» και απάνθρωπες υποθέσεις βιασμού των τελευταίων ετών στη χώρα μας.


Δεν το χωρά ανθρώπινος νους αυτό που βίωνε επανειλημμένα μια 19χρονη πλέον κοπέλα στη Ρόδο, με την εφημερίδα «Espresso» να αποκαλύπτει λεπτομέρειες σοκ από τη δικογραφία της πρωτοφανούς ιστορίας, που είχε το 2009 συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Η 19χρονη καλείται να «ξαναζήσει» εικόνες φρίκης από τα τέσσερα εφιαλτικά

χρόνια που βίωνε στα χέρια του πατριού της και της μητέρας της, με άγριους βιασμούς και απίστευτες απειλές, τον Φεβρουάριο του 2015 στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο.

Το σπίτι όπου η 19χρονη Τ.Χ. έμενε με τους δύο μικρότερους αδελφούς της (ηλικίας σήμερα 13 και 15 ετών) μετατράπηκε σε τόπο μαρτυρίου το 2009, μετά το διαζύγιο των γονιών της, όταν η 36χρονη τότε μητέρα της έβαλε στο σπίτι τον 47χρονο εραστή της.

Το δράμα του κοριτσιού ξεκίνησε την ημέρα των γενεθλίων του: «Γινόμουν 14 και με είχαν βγάλει η μαμά μου και ο Α. για φαγητό. Κάποια στιγμή έφυγε η μαμά μου από το τραπέζι και πήγε στην τουαλέτα. Τότε ο Α. μου είπε: "Αύριο θα έρθεις στο κρεβάτι μας, έχω συνεννοηθεί με τη μαμά σου».

Το θύμα περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες όσα συνέβησαν τα επόμενα 24ωρα:

«Ήμουν στο δωμάτιό μου και ήρθε η μητέρα μου και με φώναξε και μου είπε: O A. σε περιμένει, πήγαινε μέσα στο δωμάτιο. Ο Α. ήταν γυμνός και μπήκε μέσα και η μαμά μου. Εγώ είχα σαστίσει, δεν ήξερα τι να κάνω και η μητέρα μου, μου είπε: Kάθισε να μάθεις, να δεις πως είναι. Μου είπε επίσης να ξαπλώσω και να βγάλω το παντελόνι μου. Μετά αυτός με πίεζε ασκώντας μου πίεση να βάλει το όργανό του μέσα μου. Εγώ έκλαιγα και φώναζα και έλεγα: Δεν θέλω, θέλω να φύγω και τότε η μητέρα μου είπε: Άστην, ίσως να ντρέπεται επειδή είμαι εγώ μπροστά».

Και η εξιστόρηση της φρίκης δεν είχε τελειωμό...

«Με χάιδευε, με φιλούσε στο στόμα και στο στήθος και σιγά σιγά κατέβαινε προς τα κάτω κι ενώ εγώ του έλεγα ότι δεν θέλω, αυτός μου κατέβασε το εσώρουχό μου χωρίς να μου το βγάλει και μπήκε μέσα μου», αναγράφεται στη δικογραφία, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, ενώ η κοπέλα ανέφερε ότι αυτό γινόταν έως τις αρχές του  Νοέμβρη του 2013, όταν έσπασε τη σιωπή της.

Οι απειλές

Όταν η κοπέλα μίλησε στον πατριό της και του εξέφρασε την επιθυμία της να αποκαλύψει τα όσα γίνονταν στο σκοτεινό δωμάτιο, εκείνος άρχισε να την απειλεί.

«Αρχισε να με απειλεί, λέγοντάς μου ότι θα με σκοτώσει, ότι θα μου βγάλει τα έντερα και θα μου τα δώσει να τα φάω και πολλές φορές με πλησίαζε με ένα σουγιά (και καλά για πλάκα) τον ακουμπούσε στην κοιλιά μου και με τρυπούσε!».


Εκανε έρωτα ταυτόχρονα σε μάνα και κόρη 

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη δικογραφία στις ερωτικές συνευρέσεις ήταν πάντα παρούσα και η μητέρα.

«Τη φώναζε αυτός και μας έκανε ταυτόχρονα έρωτα. Εγώ δεν ήθελα, με την ίδια να μου απαντά: ''Κάθισε να μάθεις..».

«Κατά τη διάρκεια των επαφών μαζί μου αυτός είχε και ένα δονητή, τον οποίο προσπαθούσε να βάλει από πίσω μου, αλλά εγώ αντιστεκόμουν και έφευγα. Η μητέρα μου απλώς κοιτούσε και ήταν και εκείνη γυμνή».

Η 19χρονη εξομολογείται ότι η μητέρα της έπαιρνε πάντα το μέρος του συντρόφου.

«Όταν αντιστεκόμουν μου φώναζε: ''Εντάξει αφού δεν θέλεις θα καθίσεις μόνη σου στο δωμάτιο και ούτε θα τρως και ούτε θα σου πλένω τα ρούχα για μια εβδομάδα».

Το κορίτσι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ήταν πολύ απόμακρη στους φίλους της στο σχολείο. Μια συμμαθήτριά της, αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στο σπίτι της και την παρότρυνε να μιλήσει, μέχρι την ημέρα που η Τ.Χ. αποφάσισε να καταγγείλει τα πάντα στο Αστυνομικό Τμήμα Αρχαγγέλου. 
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου