ataktesfones@gmail.com

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΣΟΚΑΡΕΙ η μητέρα της Μυρτούς : «Όταν είπα στη Μυρτώ ότι αυτός που τη χτύπησε πήγε ισόβια ...»

800068370c2f4688248391cc815ef0d3_L
Η μητέρα της Μυρτούς, του κοριτσιού που κακοποιήθηκε βάναυσα...
σε παραλία της Πάρου από τον Πακιστανό, Αχμέτ Βακάς, Μαίρη Κοτρώτσου συνεχίζει να ζει το Γολγοθά της δίπλα στο παιδί της, που νοσηλεύεται ειδικό κέντρο αποκατάστασης Animus στη Λάρισα.
Ωστόσο δεν έχει χάσει το κουράγιο της. «Πρέπει να είμαι δυνατή για τη Μυρτώ. Δεν έχω δικαίωμα επιλογής. Αν μου συμβεί κάτι, θα είναι πολύ δύσκολη η πορεία της. Η μητέρα μου είναι μεγάλη και η Ελεάννα πρέπει να ζήσει».
Με τη Μυρτώ είναι συνέχεια μαζί όπως είπε στο People. «Πολλές φορές κοιτάει το ταβάνι, είναι θλιμμένη. Ξέρω τι σκέφτεται. Όταν δεν έχεις μυαλό, δεν νιώθεις. Όταν όμως έχεις, καταλαβαίνεις. Η Μυρτώ δεν γνωρίζει ακριβώς τι συνέβη, αλλά ξέρει πως κάποιος της επιτέθηκε. Η πρώτη φορά που την άφησα ήταν όταν είχα πάει στο δικαστήριο. Μόλις γύρισα και της είπα ότι αυτός πήρε ισόβια, μου χαμογέλασε. Επειδή ήθελα να είμαι σίγουρη, κάποια στιγμή της το ξαναείπα και είχε την ίδια ακριβώς αντίδραση. Χαμογέλασε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου