ataktesfones@gmail.com

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

19-ΧΡΟΝΗ ΑΦΡΙΚΑΝΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΙ 2000 ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ AIDS

Μια 19χρονη γυναίκα στην Κένυα έχει ομολογήσει σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες ότι έχει μολύνει σκόπιμα 324 άνδρες με AIDS.

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
12 Μαρτίου 2014
H γυναίκα βρίσκεται σε μια αποστολή για να μολύνει 2000 άνδρες μέχρι το τέλος του έτους.

Μεταξύ των 324 που υποστηρίζει ότι έχει μολύνει, οι 156 είναι σπουδαστές, 3 πολιτικοί και οι υπόλοιποι παντρεμένοι άνδρες, καθηγητες, δικηγόροι και μερικές διασημότητες μεταξύ άλλων. Λέει ότι δεν έχει περάσει ούτε μια ημέρα που να μην έχει έρθει σε σεξουαλική επαφή με τουλάχιστον 4 άτομα και χωρίς προστασία.

Η ανώνυμη νέα κυρία επίσης προσθέτει ότι είναι σε μια αποστολή εκδίκησης επειδή αυτοί είναι τα ίδια άτομα που κατέστρεψαν τη ζωή της με τον ιό του AIDS. Είναι μόλις 19 χρονών και είναι δευτεροετής φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Kabarak.

Έθαψα το καλό κορίτσι και έγινα κακό. Ο στόχος μου ήταν να μολύνω όσο το δυνατόν περισσότερους. Μέχρι στιγμής, από τον Δεκέμβριο μέχρι τώρα, έχω μολύνει 324 άνδρες και φρόντισα να κρατήσω λίστα που θα την παρουσιάσω όταν θα είμαι στο κρεβάτι του θανάτου.
Ξέρω ότι δεν έχω τίποτα άλλο να κάνω στη γη, από το να περιμένω για το θάνατό μου, αλλά πριν το κάνω, οι άνδρες θα το πληρώσουν. Εγκυμοσύνη δεν μπορεί να υφίσταται γιατί παίρνω αντισυλληπτικά.
atheatignosi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου