ataktesfones@gmail.com

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Η Πολιτεία απαγορεύει σε ιατρούς να προσφέρουν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους !



Του Κωνσταντίνου Ερρίπη, θεολόγου - Καρδιολόγου

Θεώρησα στοιχειώδη υποχρέωσή μου ως γιατρός νά προσφέρω δωρεάν τίς υπηρεσίες μου σε αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μου στό Κοινοτικό Πολυιατρείο του Αγ. Στεφάνου.

Μετά από 10μηνο παρουσία μου εκεί έμαθα τυχαίως, οτι ως συνταξιούχος ιατρός δέν είχα αυτό τό δικαίωμα καί διέτρεχα τόν κίνδυνο νά συρθώ στά δικαστήρια ...
γιά τήν ανιδιοτελή μου προσφορά, η οποία μάλιστα γινόταν όχι στήν ιδιωτική μου κατοικία αλλά σέ κοινόχρηστο, επίσημο, δημοτικό χώρο. Ζήτησα καί βρήκα τό σχετικό έγγραφο καί ιδού:

"'Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών"
αρ. πρωτ. 25191/14-10-2011
"...θα πρέπει να μη γίνεται δεκτή η εθελοντική παροχή ιατρικῶν υπηρεσιών από συνταξιούχους (από το ΤΣΑΥ) ιατρούς,.. κλπ)

Ανήκουστο!
Επιτρέπεται νά βγαίνουν έξω από τίς φυλακές καί νά περπατούν ελεύθεροι οι φονιάδες, οι έμποροι ναρκωτικών, οι παιδεραστές, κλπ. Αναστέλλεται η προφυλάκιση, μετά από χρηματική εγγύηση, αυτών πού κατάκλεψαν τό Δημόσιο.
Καί δέν επιτρέπεται σέ ιατρό (Καρδιολόγο!) ο οποίος αναγκάσθηκε νά κλείσει τό ιατρείο του, γιά νά μή χάσει τή δεύτερή του σύνταξη, νά προσφέρει δωρεάν τίς υπηρεσίες του στούς συνανθρώπους του σέ αυτή τήν τραγική περίοδο πού διέρχεται η χώρα μας.

Ερωτώ:
Εάν συναντήσω στήν Εθνική οδό τραυματία από τροχαίο, έχω τήν άδεια της πολιτείας ... νά τόν βοηθήσω;

Δέν ντρεπόμαστε!!!

Πηγή:http://synodoiporia.blogspot.gr/2014/01/blog-post_501.html

Σημείωση δική μου: Φανταστείτε γιατρέ να λιποθυμήσει κάποιος σε κλειστό δημόσιο χώρο και να ακουστεί η έκκληση : Ενας γιατροοός , ένας γιατροοός ρε παιδιά, ένας γιατροοός γρήγορα,... αλλά όχι συνταξιούχος ! ! ! ....
Δεν ξέρω γιατρέ μου, αν είμαστε για γέλια ή για κλάματα, μας έχουν μπερδέψει τόσο πολύ...

Οσο για την Εθνική οδό , που ρωτάτε, είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσετε έστω κι αν ακόμη σας απειλούν με όπλο.. Γιατί και ορκισμένος γιατρός είστε και θεολόγος και οπωσδήποτε έχετε εκείνη τη γαλούχηση της "Παλιάς Σχολής" ...με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όλους εμάς που είχαμε την καλή τύχη να "φοιτήσουμε" σ΄ αυτήν, όποια δουλειά κι αν κάνουμε !

 Θα ευχόμουν μόνον, να "πέσει στα χέρια σας"  ...ο νομοθέτης και αφού του προσφέρετε τις πρώτες βοήθειες και βεβαιωθείτε ότι δεν απειλείται η ζωή του, να του ....

..παραλίγο να παραφερθώ, συγγνώμη !

Ι.Β.Ν.
ioablognews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου