ataktesfones@gmail.com

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

ΗΠΑ: 17χρονος αφού είδε ταινία θρίλερ, σκότωσε την μητέρα του και την αδελφή του και σκόπευε να σκοτώσει όλη την οικογένειά του γιατί είχαν γίνει «ρατσιστές»

Ένας 17χρονος πυροβόλησε την αδελφή του και η μητέρα του ομολογώντας ότι την ιδέα του την έδωσε η ταινία θρίλερ ‘Halloween’, γιατί «του έκανε εντύπωση το πόσο ‘άνετο’ ήταν το αγόρι - πρωταγωνιστής όταν δολοφονούσε και πόσο λίγες τύψεις είχε».

Στην τετρασέλιδη ομολογία του, ο Jake Evans αναφέρει πως σκότωσε στις 3 Οκτωβρίου την αδελφή του Mallory και την μητέρα του Jami στο πολυτελές σπίτι τους, σε μια περιφραγμένη κοινότητα στο Aledo του Τέξας.

Ο Evans - που δεν είχε έχουν υποφέρει από οποιαδήποτε ψυχική ασθένεια μέχρι εκείνη την στιγμή - είπε ότι είχε παρακολουθήσει το remake της ταινίας θρίλερ ‘Halloween’ τρεις φορές εκείνο το Σαββατοκύριακο και αισθάνθηκε ότι θα ήταν «το ίδιο και για μένα όταν σκοτώσω κάποιον».

Η ταινία του 2007 δείχνει ένα περίπου 10χρονο αγόρι που δολοφονεί πολλά άτομα και σκοτώνει και άλλους μετά από 15 χρόνια.

Ο Evans είπε είχε προγραμματίσει να σκοτώσει τον παππού και την γιαγιά του στο σπίτι τους απέναντι πλευρά του δρόμου και την μεγαλύτερη αδελφή του που ήταν εκεί, καθώς και μια άλλη αδελφή του.

Ο πατέρας του ήταν έξω από την πόλη εκείνη την ημέρα.

Στην γραπτή ομολογία του, εξηγεί με λεπτομέρειες, ότι το έκανε αυτό επειδή έβλεπε επανειλημμένα το remake της ταινίας θρίλερ ‘Halloween’ του σκηνοθέτη και μουσικού ‘Rob Zombie’ και συνειδητοποίησε ότι θα είναι εύκολο να σκοτώσει την οικογένειά του. Στην ομολογία του, αναφέρει το γεγονός ότι η οικογένειά του ήταν «ρατσιστές» και ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που επιθυμούσε να τους δολοφονήσει.

Γράφει:  «Το σχέδιό μου ήταν να σκοτώσω την αδελφή μου και η μαμά μου στο σπίτι μου και στη συνέχεια να πάω στους παππούδες μου και να σκοτώσω την μεγαλύτερη αδελφή μου Emily και τον παππού και τη γιαγιά μου».

Ο Evans, υποστήριξε ότι διαφώνησε με την 15χρονη αδελφή του, Mallory, επειδή την προηγούμενη ημέρα «έκανε ρατσιστικά σχόλια και ένιωθε ότι η οικογένειά του γίνονταν άνθρωποι που μισούσε».

«Οι άνθρωποι που είναι ρατσιστές, τραμπούκοι (bullies) και υπερόπτες είναι οι πραγματικοί κακοί. Και αυτό με εκπλήσσει επειδή οι ​​τρεις αυτές ιδιότητες είναι εξαιρετικά κοινές σήμερα.

«Ήμουν πολύ λυπημένος γιατί ένιωσα ότι η δική μου οικογένεια γίνονταν οι άνθρωποι που μισώ», έγραψε.

Αφού χτύπησε κάποιες μπάλες του γκολφ, έκανε κάποια θελήματα με τη γιαγιά του και είδε τηλεόραση στο σπίτι, ο Evans έβαλε ένα μαχαίρι στην τσέπη του και σκέφτηκε να δολοφονήσει την Mallory.

Αλλά αποφάσισε να σκοτώσει τη μητέρα του και την μικρότερη αδελφή του με ένα όπλο που έκλεψε από τον παππού του έτσι ώστε να μην αισθανθούν πόνο, έγραψε.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου